torsdag, januari 11, 2018

bella och gustav.

har målat med fingerfärg två dagar i rad. insåg att vi nog inte gjort det på suuuperlänge för alla var vrålskeptiska först och tyckte jag var tokigare än tokigast som sa stoppa ner handen i burken. flera va dem mumlade hela eftermiddagen om att de blivit jättekladdiga, att dom målade med fingrarna, och handarna blev blå.
hittade en bella och gustav-tröja, och när jag tog upp min veckogamla portmonnä för att betalde den insåg jag att den är en bella och gustav-portmonnä. är det en trend eller söker jag mig just nu till brunt med svarta prickar?
passade på att gå på stan medan jag fortfarande har ett busskort. blev så trött sen. är så trött nu. frågan är vad jag ska göra nu. kanske äta ett kvällsmål, typ broccoli eller rea-choklad. eller måla naglarna. eller läsa i min ungdomsbok. eller fota bella och gustav-tröjan ihop med bella och gustav-plånkan.

Inga kommentarer: