onsdag, oktober 16, 2013

safer with me here.

ni vet när man hittar en hemlig person på internet som man letat efter superlänge och sen känns det bara jaha?

lyssnar på the world is saved och känner mig så oerhört oerhört trygg. som innesluten i en varm filt. stina nordenstams uttryck gör sig verkligen i laptophögtalare.

imorgon ska jag ha ett jobbigt samtal. som jag har kallat till. första gången i min karriär som gjort det. fast det jobbigaste var att säga till. säga att jag ville ha ett samtal. liksom, hugga en förälder på gården, säga du, jag vill att vi pratar om ditt barn lite. utan att få det att låta som det var krisochpanik, men samtidigt förbereda på typ vad vi ska prata om utan att berätta för alla andra. och liksom understryka att jag tycker att båda ska vara med.
jag tror dom kommer vara med på det vi säger. har fått vissa indikationer. hoppas ingen kommer gråta. då kommer jag också gråta.

1 kommentar:

Sofia sa...

Åhh det kommer gå jättebra. Du är bra!