söndag, april 21, 2013

högt läge.

livet, du är inte alltid jättekul. trampade snett i morse och är rädd för att jag kommer vakna med en dubbelt så stor fot imorgon. försöker inta högläge samtidigt som jag slår in paket till alla födelsedagsbarn.
har dock konsumerat kultur så det stått härliga till. medan alla andra whinade på fejan om hur rädda de som barn var för ica i rutan som nu finns i det öppna arkivet så bjöd jag lillebror på livecabaret med henne och hennes dude (som förövrigt var ashet?). gillade påan mest.
godbarnet och jag var på bio och såg djurvännerna, han fnittrade sig igenom en fågeldag och jag älskade min vän lage.
gick på kristinautsällningen på kulturnatten. alltså, det var fyllt med mini-mes som hade släpat dit sina föräldrar och nu gick runt och föreläste för dem om historia. gulliga gullig små geek girls! som att se sig själv i spegeln, fast för tjugo år sen dårå.
och idag så mamma och jag hjälp sökes på orion. helvete vad bra det var. kristina lugn är gud. har aldrig varit med om tätare text, helt sinnes. och sofia pekkari. har älskat henne sen kniven i hjärtat. hon var brilljant så klart.

annars har jag lagat sjukt god middag, hade vin i och allt! brukar skita i att ha vin i pga why, men hade det nu och säger inte att det var därför det blev så himlans gott men det kan ju varit en bidragande orsak. undrar om jag kan diska med foten i högläge?

Inga kommentarer: