tisdag, november 28, 2006

i don't think your redy for this jelly

jag hade en rolig helg i helgen. det är man inte bortskämd med alltid.
av all sprundlande rolighet så var nog ändå det bästa min och marys "förfest" i lördags (mary följde inte med ut sen hence the "", jag däremot var pepp pepp pepp och en red dress- sjungande guttaperkaboll hela vägen till medis).
den bestod av att vi låg i marys säng, lyssnade på destinys child och sugababes och dansade. medan vi låg ner. rumpskakadet till bootylicious var inte av denna värld.
liggdansen är den nya sittdansen, i'll tell ya!

på fredag är det första december. det innebär en mängd saker men framför allt betyder det att den godisfria månaden är slut.
här är en lista på godis jag ska äta en minut över tolv natten torsdag/fredag:
violer
zigzag
nya aftereightminigodiset
maraboudiam (tips från jenny)
yogurthdoppade grejer
stora nappar
sega gubbar
DAMSUGARE

the list keeps growing...

/lucy

2 kommentarer:

Anonym sa...

dammsugare är inte godis! det vet man eftersom det inte säljs i godishyllan!

mary sa...

men dom säljs i godisautomaterna på universitetet och det är där jag äter dom.